Můžete někdo na SCMI ověřit, že po odmrazení zůstane 25min přivřený EEV (u mně na hodnotě 80 kroků)? Bez ohledu na nastavený výkon nebo teplotu. Což znamená rychlý pokles tlaku a teploty výparníku - čím vyšší výkon, tím níž teplota klesne. Po 25 min EEV otevře a teploty se srovnají, nicméně výparník je už namrznutý víc, než by jinak byl. Je to pokaždé a při různých výkonech, takže to je programovaná funkce - měla by to být ochrana kompresoru, kdy po odmrazení zůstane v kondenzátoru (venkovní výměník) víc chladiva a má se tak bezpečně odpařit + nahřátý výměník může zkreslovat výparný tlak. Jenže ta doba je dlouhá - zřejmě je to nastaveno pro režim chlazení, kdy se odmrazuje vnitřní výměník, což jsou delší trubky a více chladiva. Takovým polořešením je po odmrazení najet nižší výkon a počkat až stoupne teplota výparníku. Jinak to ovlivnit nelze. Průběh teplot v příloze.
http://divamse.cz/uploaded/1246029f-4884xrse6-ec7rm-o.png